Friday, July 4, 2014

SEDAR KE TAK SEDAR???

sedar tak sedar masuk 3 tahun dah aku dkt Penang ni, lebih tepat lagi, dkt PERDA ni.

sedar tak sedar juga, masuk tahun ke-3 aku keje dkt Spectrum Lab Penang sbg Chemist.

sedar tak sedar juga, dah ramai aku berkawan dari mula2 sorang2 dtg sini sampai la x semua aku nak catch up

sedar tak sedar juga, aku selangkah untuk mencapai hajat nk sambung belajar ke peringkat master.

sedar tak sedar juga, aku dah ada anak buah. adik aku yg kawen tahun lepas dah beranak satu.

yang aku sedar tanpa perlu disedarkan, aku sememangnya bujang. hahahahha..

selamat menjalani ibadah puasa.. better late than never.. 

No comments:

Kembali setelah 4 tahun

Assalamualaikum Setelah lama terkubur, hari ni kembali dekat blog ni. Nanti kita update dan recap apa yang dah berlaku semenjak blog ni ...